piątek, 5 maja 2017

powiększona serwetka "Arabeska"


Po opublikowaniu wzoru serwetki "Arabeska" dostałam mnóstwo pytań czy można ją powiększać skoro jest z małych elementów. Niewiele myśląc zabrałam się za sprawdzanie i już wiem, że się da.
Trzeba potem bardzo uważać przy robieniu brzegów, żeby je zrobić na powiększonych elementach, analogicznie jak przy podstawowych ale jest to jak najbardziej do zrobienia.

oto dowód :-)


zrobiłam ją krótką bo po bokach ma trzy elementy ale można ją dowolnie powiększać i w szerz i wzdłuż a przy tym ma oryginalny kształt :-)
komu przypomina czółenko? tylko mnie?

wzór oczywiście jest dostępny w sklepiku Etsy, lub bezpośrednio u mnie.
https://www.etsy.com/listing/513978020/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=shop_home_active_2
zapraszam serdecznie :-)

12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...